Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Första året med skuldsanering gjord

Får man fråga hur mkt betalar ni/man när man har en skuldsanering? Är det samma princip som om man har en löneutmätning? Alltså kalkylen så kart samt att summan dras direkt varje månad från lönen eller får en avi och betalar själva? Tacksam för ett svar, foton dig eller ni som är i liknande situation.
Jag betalar 18564 i månaden och sambon 15000. Vi har varsin inbetalning vi gör med samma ocr varje månad,

Ja exakt! :)
Tack! Har såklart tänkt tanken många gånger att bara släppa skiten, men det sitter så långt långt inne. Jag kämpar på ett tag till, tack! <3
Jag hade exakt samma tänk som dig! Nej jag är inte redo, satt mig i skiten och ska lösa allt själv! Åren gick och kostnaderna bara ökade! Jag ångrar att jag inte testat att söka ännu tidigare! Nu vet man att det kommer ett slut och så många år man mått dåligt pga ekonomin kommer släppa. Sparande är och kommer vara en stor del resten av mitt liv så jag vet att barnen kommer ha det bra med om något skulle krisa för dem i framtiden ❤️

Jag betalar 18564 i månaden och sambon 15000. Vi har varsin inbetalning vi gör med samma ocr varje månad,
Hej!

Ni båda har fått beviljad sanering? Sökte ni tillsammans? Hur mycket skulder ni hade , gemensama?
Vi ska skicka ansökan också snart. Vi har gemensamma skulder.

Så skönt ni båda fick beviljad !

Hej!

Ni båda har fått beviljad sanering? Sökte ni tillsammans? Hur mycket skulder ni hade , gemensama?
Vi ska skicka ansökan också snart. Vi har gemensamma skulder.

Så skönt ni båda fick beviljad !
Hej,
Ja vi båda har sanering. Ett halvår emellan! Jag fick 5 år och sambon 4 års betalning.
Jag hade 1,6 totalt och sambon 1,2 så my net skulder. Inga gemensamma fast vi delade på dem. Lycka till med era ansökningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp