Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förstört UC med maxade krediter – hur kan jag samla lån nu?

Hej alla kunniga!
Behöver lite tips/pepp då jag är helt förstörd.
Skulle samla lån efter mina 2 ff försvann i mars men tyvärr maxade kreditkort förstörde det,jag gick från 0,9 till 4,8???
Nu kan jag inte samla lån pga mitt oförsiktiga beslut,betyget ändrades igår så jag hann inte söka samlingslån.
Hur ska jag göra nu,är verkligen tajt,känns som jag drunknar!
Lön 30500 brutto

Kontokredit:
50000(maxad) northmill
10000 (maxad) nordea gold
5000 av 10000 collector
lån:
50000 Northmill
90000 Creditstar (den suger då betalar 2500/mån)
Vill även tillägga att jag har lån hos anhörig som jag betalar 4000/mån
Hjälp nån???

Senast ändrad:
Sök bara. Du har ingenting att förlora. I värsta fall får du vänta ett tag, i bästa fall får du en bättre lånesituation. Sök på hela beloppet som du har i lån.

Sök bara. Du har ingenting att förlora. I värsta fall får du vänta ett tag, i bästa fall får du en bättre lånesituation. Sök på hela beloppet som du har i lån.
Jag får väl inga förslag med mindre bra betyg😭😭🥺

Tror absolut du får lån hos remember eller bank norweigan (utan att veta eller beakta övriga förutsättningar). Inte den bästa räntan men förmodligen bättre tills du kan få något bättre.

Jag har hyra på 8700
Vet inte om de kollar kontot..men det e inte bästa kalpen i nuläget,jag kan stå ut fram fram till i slutet av mars om två ff skulle göra någon skillnad när de försvinner...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp