Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förstört UC med maxade krediter – hur kan jag samla lån nu?

Vågat söka ännu ? Nyfiken 🤗 Håller tummarna för dig!
inte vågat men senast imorgon!🫣😭❤️
sökte, 240k 15 år
sen ringde en handläggare
han missförstod mej så ica blev val lösenkrav 240😭😭😭
men försöker få tag i honom så han kan backa ett steg så jag ser alla erbjudanden
e det möjligt eller kört? jag har inte signerat något,hoppas det löser sig
tar ica kontohistorik?
hjääälp pleaseee
Update jag har ringt in och ändrat summan 235k 15 år
håller tummarna

Senast ändrad:
inte vågat men senast imorgon!????

sökte, 240k 15 år
han missförstod mej så ica blev val lösenkrav 240???
men försöker få tag i honom så han kan backa ett steg så jag ser alla erbjudanden
tar ica kontohistorik?
hjääälp pleaseee
håller tummarna

inte vågat men senast imorgon!????

sökte, 240k 15 år
han missförstod mej så ica blev val lösenkrav 240???
tar ica kontohistorik?
hjääälp pleaseee
håller tummarna
fan också
vilka kollar kontohistrik?
har bara dessa,hur ska jag agera???Ska jag söka något av Lsb eller remember innan den nya uc syns eller förlorar jag lendo erbjudanden då?

Senast ändrad:
fan också
vilka kollar kontohistrik?
har bara dessa,hur ska jag agera???Ska jag söka något av Lsb eller remember innan den nya uc syns eller förlorar jag lendo erbjudanden då?
Kanske inte hängt med men vad är "fan också" med dem erbjudanden?
UC syns direkt så dem kommer att se att du sökt på lendo och remeber har alltid varit med på lendo innan iallfall

Kan till 100% ändrats då det var länge sedan lån för mig nu men svea, ica och nordax kollade inte kontot för mig

Grattis till att ha fått flera erbjudande. Detta är inget du behöver stressa igenom. Så ta det lugnt ?.

Bra ränta från Marginalen men inte på hela beloppet samt enbart 12 år. 118tkr lösenkrav. Även OK från Resurs på 15 år. De kräver lönespecifikarion.. så kanske dumt att ta just detta så slipper du diskutera föräldrapeng och barnbidrag etc även fast det säkert inte är några problem. Svea ser väl också OK ut. Om du fåt tag i Lendo så är mitt råd att ta Maringalen då de är så pass mycket billigare än alla andra i ränta trots att det är kortare löptid. Så får du helt enkelt ha kvar något av lånen som du har idag om du inte lyckas lösa allt.. eller så provar du med ett nytt samlingslån för den sista krediten när marginalen är i hamn.

Får du inte tag i Lendo eller att de kan ändra så kör med ICA. Jag tror de flesta av ovan verifierar inkomst via tink/kreditz. Om det inte går med den aktör som du väljer så får du ringa Lendo igen och se om de kan öppna upp ansökan så du kan välja någon annan. Ska inte vara något problem.

ICA är 3% dyrare än marginalen och 1%dyrare än Svea. Men nu handlar det ju enbart om att få ett lån.. så kan du om något halvår med bra kreditbetyg söka om och se om du kan få bättre ränta någonstans. Men Marginalen hade iallefall varit mitt första val.

Obs.. om det skulle skita sig med dessa pga kontohistorik eller liknande.. så är jag nästintill 100% på att du som en sista utväg kan ta Bank Norweigan. Vad jag vet om kollar de inte kontohistorik eller liknande. Jättehög ränta.. men likt ovan så får du väl förhandla om detta hos annan aktör senare.

Jag skulle satsat på dessa:
1.Marginalen
2. ICA (Ta SVEA istället om du inte har någon inkasso/krav/spelhistorik i din kontohistorik men de är känsliga mot dessa saker och kollar historik vad jag har hört på forumet.. har dock ingen egen erfarenhet av dessa så kanske är överdrivet.. kolla på fourmet).
3. Resurs.
4. Svea.
…. Till sist BN.

En liten norteing. Ser även att Lendo tom skriver att det är hög sannolikhet att få igenom lånet på SVEA och Marginalen Så är väl bara att prova dessa :)

Självklart kommer du komma vidare med någon av dessa :)

Återkom när du kommit vidare med någon. Skönt för dig när detta är klart :)

Senast ändrad:
Kanske inte hängt med men vad är "fan också" med dem erbjudanden?
UC syns direkt så dem kommer att se att du sökt på lendo och remeber har alltid varit med på lendo innan iallfall
skrev det för många av dem har lösenkrav
jag blev helt stressad.
ser på resurs att de vill ha lönespec,vissa månader när jag vabbat så är det fk som betalar
ska jag då lämna båda länespec och fk underlag?hoppas inte de hänger upp sej på det

jag blev helt stressad.
ser på resurs att de vill ha lönespec,vissa månader när jag vabbat så är det fk som betalar
ska jag då lämna båda länespec och fk underlag?hoppas inte de hänger upp sej på det
Naa dem ser ju på lönespec att det är vab dagar så borde räcka med bara lönen annars säger dem till. Svea tyckte jag var lättast att ha att göra med av dem iallfall

jag blev helt stressad.

Men är väl inga problem att de ha lösenkrav? Du ska ju lösa dina krediter :).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp