Kolla om det finns hjälp för spelmissbrukare i din kommun. Du behöver prata med en professionell person som inte dömer dig och som har träffat många människor i samma sits som du!
Min sambo har varit spelmissbrukare, så talar inte från egen erfarenhet, men som anhörig. Ta hjälp! Spärra dig på spelpaus. Om några kanske du kan ansöka om skuldsanering.
Du är mer än ditt missbruk, du är också en mamma med en fantastisk dotter och du försöker ju vända ditt liv nu, bara genom att skriva här. Ta hand om dig!
Finns inget i närheten där jag bor så jag måste åka en bit för detta. Inget att skylla på såklart men hur ser det ut om man kommer från en annan kommun ?
Har spärrat allt jag har typ, men hittar nya möjligheter hela tiden och sen kommer det massa sms som påminner om spel och att man ska spela fast man är avstängd.
Skuldsanering kommer inte ge mig nått som det ser ut nu med dem skulderna jag har i dagsläget.
och tack för dina fina ord, är dock en pappa här som har ställt till det. Jag hoppas bara jag kan försöka glömma det som varit och försöka leva vidare.
dem har ofta för anhöriga oxå beroende på vilken stad o hur många medlemmar osv så klart,,,,har man ingen förening i närheten så har dem många telefonen nr på nätet med människor som gärna ställer upp för ett stödjande samtal när allt e som mörkast ,,eller där man kan bli guidad på olika sätt,,, detta är mitt personliga tips o mitt egna väl för o klara min spelfrihet ,,,,varje dag man väljer o va spelfri är en vinst för dig ,din dotter o din familj,,,en dag i taget det är allt man klarar,,,,