Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förstår inte min UC

Om du läser på om snöbollsmetoden så kanske du får några idéer om hur du kan hantera alla dina lån och krediter så du slipper känna ångest. Just nu kör jag snöbollsmetoden på tre skulder samtidigt för att få väck dem, sambons Qliro, Klarna och Captum. Det är de minsta skulderna, ca 2000 kr per skuld. Ska bli skönt att bli av med dem så fortsätter jag sen med andra skulder.
Det är tyvärr vad det är. För många lån för lite lön för höga kostnader. Får se hur de blir. Men stort tack för hjälpen!

Ja min tanke va det först när jag höjde upp 10k på fairlo. Men låg efter och va tvungen betala 6k på Northmill. Så betala på den 6 sen även Northmill kredit 1500. Eftersom den syns på uc. Sen även rocker krediten 1200.
Ok, men hur mkt betalar du totalt i månaden för dina skulder som inte syns på uc? Om du släpper de som inte ger missköt kredit till inkasso så kanske du får ner månadskostnaden för dem?

Det är tyvärr vad det är. För många lån för lite lön för höga kostnader. Får se hur de blir. Men stort tack för hjälpen!
Är i samma situation, för många lån, för lite lön och för höga kostnader. Ska jobba extra den här veckan tor och fre kväll och hela lör och sön, kommer få ca 3500-4000 kr, allt går till lån! Kan du jobba extra så rekommenderar jag det.

Hej.
förlåt för jag hoppar in här men om det står 168% belåningsgrad är det då att man har gått över den dubbla årsinkomsten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp