- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Hittar man sen de bokmärkta trådarna under sin profil nånstans? @Lånforum.se
Bra funktion som jag inte kände till!
Eller profil-ikonen sen bokmärken längst upp.
Tack snälla!! Då kör jag så framöver! Tack för bra svar och fin kväll på dig!Tjena! Inget exakt sådant finns på rak arm, men för registrerade medlemmar finns ett antal notiser vid svar i tråd man skapat. Först notisen uppe till höger sen får man mail också som standard.
Själva påminnelsen får man nog göra manuellt. Du kan ju tex bokmärka en viss tråd (se ikon uppe till höger över varje inlägg, jämte siffran), sätt en egen "label" tex påminn . Och sen manuellt skriva "hur gick det sen?". Kanske går det då ut ett mail till trådstartaren.
Minns jag gjorde detta i skatteverkets-forumet, frågade 8 månader senare om deklarationen gick igenom och fick svar.

Är så pga att det blir för många träffar med sökningar på bara 3 bokstäver. Allt som har csn i sig kommer finns med, hela ord och inte. Hade man sökt på tex lån hade hela forumets kommit som träffas, vilket kan dra för mycket resurser. Därav en cap.Hej! Här kommer en kul grej!
Skulle använda sökfunktionen högst upp till höger på sidan.
Skrev in "CSN" och valde att söka i trådar.
Det gick icke då sökordet tydligen var för kort
Är det min dator som är knas eller kan detta vara en fin förbättring?
Trevlig helg på er
Inför att man får skapa max 3 nya trådar i månaden....
Kommer på sikt bara förstöra forumet.
Editerad: Tar bort specifika namn. Poängen går fram ändå. /admin
Kortfattat, det finns inget enkelt svar på när det ena eller det andra är rätt känner jag. Att skapa en ny tråd och få exakt samma svar som redan finns i forumet är givetvis meningslöst. Det tar upp plats och fokus från andra mer intressanta trådar.31e aug, har även en topp med antalet inlägg på över 250. Det är i slutet av månaden och räkningarna ska betalas, är ofta däromkring det är som mest aktivitet här.Vad hände den dagen med 22 nya trådar?