Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förslagslåda

Det som jag ser är att en del "gäster" skriver just som gäster och ger sig på andra medlemmar och då är min personliga åsikt att de egentligen är registrerade användare men inte vågar säga ifrån från sitt riktiga konton eller retar sig på andra och då skriver som gäster.

Gästkontot är nu inaktiverat för nya trådar och inlägg i hela forumet, PÅ TEST. Ska utvärdera om antalet inlägg går ner samt om antalet nya medlemmar går upp. Framförallt går antalet nya medlemmar upp, då behåller vi nog det inaktiverat.

Gästkontot är nu inaktiverat för nya trådar och inlägg i hela forumet, PÅ TEST. Ska utvärdera om antalet inlägg går ner samt om antalet nya medlemmar går upp. Framförallt går antalet nya medlemmar upp, då behåller vi nog det inaktiverat.
Bra intiativ :) tycker jag låter vettigt! Grymt.

Äntligen :D!

Gick fort att få någon franos registrerad som erbjöd många miljoner euro i lån

Hur ser det ut?
Tycker det varit ganska hög aktivitet på forumet.

Det här kommer säkert låta som ett skämt men det är det inte! På sikt hoppas jag att vi här i Forumet skulle kunna ha en miljoners tråd för alla som lyckats vända fr skulder till att ha sparat ihop sin första miljon! Finns många inspirerande konton på finansinsta, alla säger att första miljonen är svårast (ca3-7 år), när den är på plats kommer andra miljonen inom 2 år och tredje inom max 1 år. Det gäller att ha pengar att investera, vilja, tålamod och motivation!
Jag har kämpat med ekonomin i ca 10 år nu... hade jag istället lagt alla pengar som gått åt räntor och avgifter och allt sånt på börsen istället så hade man haft gått om pengar nu.
Jo jag vet att man kan förlora pengar på börsen men med rätt strategi så går det att lyckas!!!

Om det är 2 trådar om samma sak. Inte en persons erfarenhet Ellee historia, men kanske flera trådar om samma bank samma frågor t.e.x. Kanske admin kan slå ihop trådarna? Som på Flashback om det är 2 likadana osv så flyttar moderator den ena till den andra.

tänkte blir lite enklare hitta saker osv då? Istället för massor flera likadana!?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp