Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön?

Nej och nej endast påminnelse hem

Däremot tar dessa sjukt lång tid på sig att handlägga ärenden. Inget svar på deras telefontider under 3 tillfällen, ringt 20 minuter varje gång. De svarade mig 00:08 över mejlen och då hade jag skrivit för över ett dygn sedan, svarade också 23:53 dagen därefter. Väntar ivrigt på svar, behövt komplettera med lönespec. Någon som också har erfarenheten att dessa verkligen dröjer och sällan är tillgängliga för handläggning av ärenden?

Dessa jobbar på natten har jag märkt telefon tiderna kan ni glömma ni lär aldrig få kontakt med dom när de står

Dessa jobbar på natten har jag märkt telefon tiderna kan ni glömma ni lär aldrig få kontakt med dom när de står
Mm märkt det nu. Bara en sådan sak är ju skum. Och och händer precis det som man inte hoppades på. De segar med att svara och tidigast ger de ett svar under natten, betalar eventuellt ut imorgon så man inte hinner få pengarna innan helgen.......
Tagit dem liksom 2-3 dagar redan och det står att man får pengarna inom 1-3 dagar......(lång tid).

Hahahaa ja dom svarar alltid vid midnatt :D
Haha blir att hålla sig uppe ett tag under natten då det vill säga ;)
Just nu hoppas jag bara att jag får utbetalt så att jag hinner få pengarna innan helgen, ser dock ganska mörkt ut för det.

Brukar gå fort när man tidigare haft ett lån pengarna kommer direkt de överför till Swedbank iallafall

Haha blir att hålla sig uppe ett tag under natten då det vill säga ;)
Just nu hoppas jag bara att jag får utbetalt så att jag hinner få pengarna innan helgen, ser dock ganska mörkt ut för det.

Tror SEB kommer ganska kvickt också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp