Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, var de tar sin upplysning

Har surfat runt på forumet och läst om bla förskottslön. Hittar dock inget om var de tar sin upplysning eller vad ni som får beviljat hade för förutsättningar, inkomst osv, hur mycket får ni låna. Hur lång tid rof det till besked första gången ni ansökte? Snälla kan ni ge mig så mycket info ni orkar? Funderar på att söka. Läget är AKUT!

Har surfat runt på forumet och läst om bla förskottslön. Hittar dock inget om var de tar sin upplysning eller vad ni som får beviljat hade för förutsättningar, inkomst osv, hur mycket får ni låna. Hur lång tid rof det till besked första gången ni ansökte? Snälla kan ni ge mig så mycket info ni orkar? Funderar på att söka. Läget är AKUT!
De tar bisnode
Du måste ev skicka in en lönespec, den hanteringen lägger till ett par dagar. För mig tog det 3 dagar från ansökan till pengar på kontot

3000kr
Lön då: 27800/mån
Inga anmärkningar
Men en jäkla massa förfrågningar

Jag kunde inte välja mer, man skrev in sin lön och så presenterades vilka lånebelopp jag kunde välja

Tack för din ansökan om lån av Förskottslön. Vår kundtjänst har nu påbörjat handläggning av din ansökan.

Om man fått det mailet plus fyllt i autogiro på bankgirocentralen, har man fått lånet då eller kan det bli avslag ändå?
Normalt brukar man ju få en fet avslagsstämpel direkt.

Tack för din ansökan om lån av Förskottslön. Vår kundtjänst har nu påbörjat handläggning av din ansökan.

Om man fått det mailet plus fyllt i autogiro på bankgirocentralen, har man fått lånet då eller kan det bli avslag ändå?
Normalt brukar man ju få en fet avslagsstämpel direkt.
Man kan fortfarande få avslag. Du måste även skicka e-post med lönespec om de är första gången. Gör det direkt så slipper du den väntan...

Då vet jag, då blir det avslag imorgon då.
Får lägga upp annonser på blocket till helgen och låna räntefritt av personer istället för inga jävla bank vill förstå ens situation.

Då vet jag, då blir det avslag imorgon då.
Får lägga upp annonser på blocket till helgen och låna räntefritt av personer istället för inga jävla bank vill förstå ens situation.
Man ska aldrig säga aldrig. Men försök sälja av något också om du har möjlighet. Alltid bra att få in inkomster på olika vis

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp