Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön.se och deras handläggning

Intressant handläggningstid.
sökte i januari. Fick svar för 2 veckor sen att jag skulle komplettera med lönespecar vilket jag gjorde direkt. Sen dessa har det varit helt tyst. Dom/han svarar ej på Mail eller telefon.
Jag kan ju låna av någon annan men varför bedriver man en verksamhet om man inte är intresserad av att låna ut pengar? Varför stänger man inte hemsidan?

sökte i januari. Fick svar för 2 veckor sen att jag skulle komplettera med lönespecar vilket jag gjorde direkt. Sen dessa har det varit helt tyst. Dom/han svarar ej på Mail eller telefon.
Jag kan ju låna av någon annan men varför bedriver man en verksamhet om man inte är intresserad av att låna ut pengar? Varför stänger man inte hemsidan?
Jag har gjort samma… skickade lönespecar 13e

Bra fråga, men förmodligen har dom väl gått vidare med andra som har bättre lönespecar än du. Skulle nog tippa på det. Att du inte fått ett besked är däremot väldigt märkligt samt oseriöst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp