Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, någon som fått utbetalt

Är det någon som fått nått lån utbetalat från Förskottslön nu i dagarna. Är återkommande kund och gjort ansökan i tisdags men får inget svar eller meddelande mer än att de tagit emot min ansökan och påbörjat handläggningen.

Har mailat dom många gånger senaste veckorna utan svar.

Hej jag sökte i lördags och trodde att pengarna skulle komma på måndagen men de kom redan på söndag kväll, är återkommande och har swedbank. Brukar få snabba utbetalningar.

Kolla på din sida så ser du ju och har då fått fakturamailet så är pengarna oftast redan på kontot.

(fakturamailet kommer men kasta det om du inte ska betala i förväg för pengarna dras ju på din lönedag automatiskt)

Hej jag sökte i lördags och trodde att pengarna skulle komma på måndagen men de kom redan på söndag kväll, är återkommande och har swedbank. Brukar få snabba utbetalningar.

Kolla på din sida så ser du ju och har då fått fakturamailet så är pengarna oftast redan på kontot.

(fakturamailet kommer men kasta det om du inte ska betala i förväg för pengarna dras ju på din lönedag automatiskt)

På min sida står det bara att ansökan är under behandling.... Nått mer händer inte.

Har heller inga problem med dem
Får alltid utbetalt samma dag jag söker
Men har varit kund där i många år

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp