Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, när kommer påminnelse?

Hej. Jag har en skuld hos förskottslön. Lånet skedde 28/1 och skulle vara betalt 27/1 alltså för två veckor sedan imorgon. Hur långt efter förfallodatum skickar de påminnelse?

Ganska snabba.

Hej!

jag ansökte om flrskottlön häromdagen... igår stod det som status: inväntar dokument..... trots att jag skickat lönespecar dagen innan redan... men kollade nu igen på morgonen och nu är status: Under Behandling

någon som vet ungefär hur lång tid det tar nu för att få det utbetalt??

mvh

Det har tagit mej mindre än 10 timmar varje månad

Jag har fått utbetalt från dom varje månad sen oktober senast 25 mars

Jag har varit sen med betalning till dom sedan 25/12 och ännu inte fått något inkasso eller påminnelse.
Har mejlat dom och fått förlängt tom 25/3 att betala men ännu inte kunnat betala.
Har mejlat igen och frågat vilket inkassobolag så jag kan kontakta dom men ej fått svar. Så snabba är dom inte som tur är.

Jag har varit sen med betalning till dom sedan 25/12 och ännu inte fått något inkasso eller påminnelse.
Har mejlat dom och fått förlängt tom 25/3 att betala men ännu inte kunnat betala.
Har mejlat igen och frågat vilket inkassobolag så jag kan kontakta dom men ej fått svar. Så snabba är dom inte som tur är.
Svea inkasso är det.

Aha,
Loggade in där precis och står att mitt personnummer inte har något.
Väldigt märkligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp