- Meddelanden
- 416
- Mottagna reaktioner
- 45
- Poäng
- 167
Inga aviseringar här.Gör så, går alltid snabbt och smidigtfått göra så 2 ggr. För dom svarar aldrig på mail. Ringer man så svarar dom direkt.
Inga aviseringar här.Gör så, går alltid snabbt och smidigtfått göra så 2 ggr. För dom svarar aldrig på mail. Ringer man så svarar dom direkt.
Jag ringde dom för 2v sen, svarade direkt och accepterade mitt förslag direkt. Efter samtalet la på, så kom Kivra direkt med avbetalningsplanen.Inga aviseringar här.
Inga konstigheterOkej. Jag har en plan, men har inte fått aviseringar på senaste tiden.Jag ringde dom för 2v sen, svarade direkt och accepterade mitt förslag direkt. Efter samtalet la på, så kom Kivra direkt med avbetalningsplanen.Inga konstigheter
Man måste ringa till fsi-inkasso. Numret finns på deras hemsida. Där svarade dom snabbt iallafall.Ringde dem igår kl 10 (står att de har öppet 10-12 samt 14-16). Stod i kö båda gångerna 2h inget svar. Inga svar heller via Mail.
Har du betalt på den ändå?Okej. Jag har en plan, men har inte fått aviseringar på senaste tiden.
Ja. Bara inkasso är fullbetalt.får man låna efter inkasso?
Nej, jag har inte fått några aviseringar. Väntar fortfarande. Har även mejlat men inga svar.Har du betalt på den ändå?