Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förskottslön kronofogden

Denna gång fick ja ingen avbetalningsplan, de skickade till kronofogden direkt , jag är förvånad.varit kund i flera år. Så dåligt , nu går hela skatten till att betala lån .

Hur stort är beloppet?
FSI-inkasso (deras interna inkassoavdelning) brukar vara ganska så generösa med att återkalla ärenden från kronofogden. Men om du hellre vill att de ska dra från din skatt så? Däremot är det ju bra att betala av snarast möjligt.

Hur stort är beloppet?
FSI-inkasso (deras interna inkassoavdelning) brukar vara ganska så generösa med att återkalla ärenden från kronofogden. Men om du hellre vill att de ska dra från din skatt så? Däremot är det ju bra att betala av snarast möjligt.
Jo , jag blev förvånad.lånet var på 6000, nu är det 7600 som jag ska betala.
Jag mejlade o frågade om ja kunde få avbetalningsplan, ja fick inget svar , och ja såg nu att de skickat till kronofogden.
Jag vill få avbetalningsplan.så ja har mejlat o frågat om de kan återkalla.

Ja vill betala av andra små lån med skatten .

Jo , jag blev förvånad.lånet var på 6000, nu är det 7600 som jag ska betala.
Jag mejlade o frågade om ja kunde få avbetalningsplan, ja fick inget svar , och ja såg nu att de skickat till kronofogden.
Jag vill få avbetalningsplan.så ja har mejlat o frågat om de kan återkalla.

Ja vill betala av andra små lån med skatten .
De kommer svara dig, räkna med sent på kvällen. Jag tror att de kommer återkalla om du betalar in 3000-3500 cirka. Sen om du betalar in så kommer dom kunna gå med på en avbetalningsplan.

De kommer svara dig, räkna med sent på kvällen. Jag tror att de kommer återkalla om du betalar in 3000-3500 cirka. Sen om du betalar in så kommer dom kunna gå med på en avbetalningsplan.
Ja hoppas det , men ja tror inte de kommer återkalla.för ja har släppt lånet. till deras inkasso många gånger..

Kund i flera år? Har du tidigare skött dina betalningar låter det lite väl hårt kanske.

Kund i flera år? Har du tidigare skött dina betalningar låter det lite väl hårt kanske.
Sant. Men…samtidigt ska man väl inte få flera fördelar för det. Är man sen ska det ju vara lika för alla. Är väl så dom tänker? Sen vet jag ju att företag behandlar oss låntagare olika. Finns alltid de som beviljas avbetalningsplaner och dom som inte gör det, dom som får uppskov och dom som inte får det osv.
Personligen håller jag med i det du skrev, försöker bara tänka hur företagen ser på det hela.

Sant. Men…samtidigt ska man väl inte få flera fördelar för det. Är man sen ska det ju vara lika för alla. Är väl så dom tänker? Sen vet jag ju att företag behandlar oss låntagare olika. Finns alltid de som beviljas avbetalningsplaner och dom som inte gör det, dom som får uppskov och dom som inte får det osv.
Personligen håller jag med i det du skrev, försöker bara tänka hur företagen ser på det hela.
Har man skött sig så är det hårt. Har man varit kund i flera år och strulat allt som oftast, då kanske dom tröttnat

Har man skött sig så är det hårt. Har man varit kund i flera år och strulat allt som oftast, då kanske dom tröttnat
Ja, har man fått 2-3 (som exempel) möjligheter att reparera sina ”misstag” så kanske man tröttnar till slut när man märker att det sätts i system att skapa ”misstag”.
Dock påstår jag inte att TS är denna person som skapar misstag, bara som exempel i denna tråd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp