Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön handläggningstid?

Har lånat av förskottslön flera gånger utan problem.Det jag reagerar på är att de första gångerna har det gått snabbt men nu tar det längre och längre innan man får beslut.Är det nån mer som har fått vänta längre än vanligt?

Har lånat av förskottslön flera gånger utan problem.Det jag reagerar på är att de första gångerna har det gått snabbt men nu tar det längre och längre innan man får beslut.Är det nån mer som har fått vänta längre än vanligt?
Skickade in ansökan i måndags på morgonen, sent på måndagskvällen fick jag utbetalt.
Det brukar ta runt ett dygn för mig i vanliga fall :)

Skickade in ansökan i måndags på morgonen, sent på måndagskvällen fick jag utbetalt.
Det brukar ta runt ett dygn för mig i vanliga fall :)
Det har det gjort för mig med tidigare men sist tog det 3 dagar,nu över en vecka.

Det har det gjort för mig med tidigare men sist tog det 3 dagar,nu över en vecka.
Oj ja det var lång tid..
För ett tag sedan tog det längre tid än vanligt, då mejlade jag till dom och bara frågade om allt såg bra ut, några timmar senare betalade dom ut :)

Oj ja det var lång tid..
För ett tag sedan tog det längre tid än vanligt, då mejlade jag till dom och bara frågade om allt såg bra ut, några timmar senare betalade dom ut :)
Har inte fått svar på mail ens.Undrar varför det dröjer så länge nu.

Min erfarenhet av dessa (lånat ett par gånger).

- Ansökan sker ganska smidigt via deras hemsida.
- Ganska ofta som man får ett lägre belopp än det man ansökt om.
- Handläggningstiden kan du räkna med är som kortast 2-3 dagar och som längst upp till 2-3 veckor.
- Svarar ganska segt på mejl (men dom svarar).
- Svarar bara på mejl sen kvällstid/nattetid.
Likaså gällande svaren om huruvida Förskottslön beviljat din ansökan alternativt avslagit din ansökan.

Min erfarenhet av dessa (lånat ett par gånger).

- Ansökan sker ganska smidigt via deras hemsida.
- Ganska ofta som man får ett lägre belopp än det man ansökt om.
- Handläggningstiden kan du räkna med är som kortast 2-3 dagar och som längst upp till 2-3 veckor.
- Svarar ganska segt på mejl (men dom svarar).
- Svarar bara på mejl sen kvällstid/nattetid.
Likaså gällande svaren om huruvida Förskottslön beviljat din ansökan alternativt avslagit din ansökan.
Det löste sig.Skickade ett par frågor i ett mail och då fick jag svar.Det var inga problem bara att jag var lite för snabb med att skicka in ny ansökan så betalningen hade inte hunnit registreras.De förklarade kort att vänta en dag tills det registrerats så går det snabbare.

Vet du vilken kreditupplysning dem tar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp