Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, fortfarande aktiva?

Håller med.. minns inte när upplysning gjordes tyvärr

Gjorde en ansökan jag med. Fick mail mitt i natten om att dom ville ha in lönespec. Skickade in det direkt på morgonen efter men sen har det varit helt tyst nu i 2 dagar! Står inväntar dokument på hemsidan bara.

Är det normalt med dom? Försökt ringa dom också men ingen lycka.
Vad tror ni är man godkänd när man får att skicka in extra dokument?

En gång svarade dom på mitt mail nån gång mellan 3-4 på morgonen :D
Jag skulle bara fortsätta o ringa.. till slut så svarar dom, men räkna med en 20-30 min innan dom svarar haha

Många här på forumet som får vänta på besked länge och ringa/maila mycket (verkar det som)

Haha nej han spela dum o typ bara 'ja det var himla konstigt men komplettera med lönespecar så är ansökan färdig sen' på ett ungefär så sa han

Riktigt kasst, är de bara en som jobbar där då?
Mitt i natten verkar me skumt..
Är dom seriösa ens?

Riktigt kasst, är de bara en som jobbar där då?
Mitt i natten verkar me skumt..
Är dom seriösa ens?

Inte en aning hur många dom är..
För mig har dom varit seriösa efter jag väl blev beviljad mitt första lån, andra lånet gick super fort o pengarna på kontot direkt

Samma här. Alltid fått pengarna direkt efter första lånet. Varit en kund nu i flera månader och alltid fungerat bra. Men första gången så tog det 3-5 dagar. Efter att jag ringt och mejlat och varit i telefonkö i cirka 20-30 minuter så blev jag beviljad till slut och utbetalt efter 10 min.

För mej fungerade det bra, men det är några år sedan. Fick för mej att det är ett "enmansbolag" som emellanåt sköts från utlandet, Thailand eller något, därav alla konstiga tider.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp