Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, fortfarande aktiva?

Ansökte om ett nytt lån den 23/3. Ännu inget svar. Någon som har kolla på hur lång tid det tar att behandla en ansökan? Har tidigare gått väldigt fort men inte denna gång uppenbarligen.

Står som under behandling på status på deras hemsida och autogiromedgivande. Autogirot är klart sedan en vecka tillbaka.

Ingen som har koll på Förskottslöns ansökningsprocess? Kan tillägga att de inte går att nå via mail.

Ingen som har koll på Förskottslöns ansökningsprocess? Kan tillägga att de inte går att nå via mail.

Som "gammal" / befintlig kund går det max 24 timmar från ansökan tills du får pengarna.

Är du ny kund kan det vara veckor...

Som "gammal" / befintlig kund går det max 24 timmar från ansökan tills du får pengarna.

Är du ny kund kan det vara veckor...
Jag är gammal/befintlig kund. Har precis innan jag sökte avbetalat ett gammalt lån hos dessa som hamnade hos FSI Inkasso. Kanske räknas som ny kund utifrån det? :D

Tas en ny bisnode om man är kund sen tidigare men lånet gick till inkasso? [Ca 4 år sedan] om man söker på nytt dvs.

Min ansökan är fortfarande under behandling sen 2020 så dom är inte snabba precis haha.

Har någon fått svar på sin ansökan eller mejl svar nyligen?

Ansökte den 23/3 och inte hört ett skit. Ansökan står fortfarande som under behandling. Mailet och ringt otaliga gånger men dessa är omöjliga att få tag på och behagar inte besvara mail. Extremt oseriös aktör.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp