Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, fortfarande aktiva?

Fortfarande inte hört något. Testade att ringa tidigare idag. Satt i 40 minuter utan att komma fram.
Du kan glömma deras ”telefontider”’helt ärligt tror jag inte de har telefontider utan bara något de skrivit för att visa utåt sett att deras verksamhet är fungerande.
Prova isåfall att mejla dem. De kommer svara dig efter 2-3 dagar och dessutom kvällstid/nattetid.

Du kan glömma deras ”telefontider”’helt ärligt tror jag inte de har telefontider utan bara något de skrivit för att visa utåt sett att deras verksamhet är fungerande.
Prova isåfall att mejla dem. De kommer svara dig efter 2-3 dagar och dessutom kvällstid/nattetid.
Jag tror jag har skickat 5 mail sedan i tisdags…

Jag har inte hört något. Sedan ansökan så står det fortfarande bara "Under behandling". Jävligt oseriöst detta. Man gör ansökan, får en kreditupplysning tagen, skickar in känsliga dokument, signerar autogiro och de hör inte ens av sig?

Jag har inte hört något. Sedan ansökan så står det fortfarande bara "Under behandling". Jävligt oseriöst detta. Man gör ansökan, får en kreditupplysning tagen, skickar in känsliga dokument, signerar autogiro och de hör inte ens av sig?
Håller med. Har exakt samma situation.

Deras inkasso svarar. Borde kunna skriva fråga genom dem?

info@fsi-inkasso@.se
Det lär nog inte gå att fråga frågor angående lån till deras inkassoavdelning, då det är två helt skilda avdelningar.
Det svaret lär du också få om du frågar dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp