- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 236
- Poäng
- 927
Går ej.Har du prövat? Du borde vara spärrad sålänge
Går ej.Har du prövat? Du borde vara spärrad sålänge
Jag hade kontakt med dem för en vecka sedanJag har ansökt den 7/1 och 2 dagar efter skickat in lönespecifikationer. Idag är det den 18/1 och jag har ännu inte hört något från dem trots att jag har mejlat ett par gånger.

Har du lyckats få utbetalt?Någon som har fått utbetalt de senaste dagarna?
Ja jag fick det tillslut, men det tog väldigt lång tid..Har du lyckats få utbetalt?
Var likadant för mig. Lär komma inom ett par dagar. För mig tog det ett par dagar iallafall från det att jag beviljades lägre betalt tills det att jag hade pengarna på kontot. Men ja processen tar lång tid kan man tycka. Svårt att få tag i dem, de svarar bara på nätter var tredje/var fjärde dag.Fick svar för ett par dagar sedan att de kan bevilja mig ett lägre belopp. Gjort ny ansökan men nu verkar det helt dött. Någon som hört något?
Samma här. Fick i måndags att jag skulle komplettera med lönespecifikationer. Därefter fick jag svar att de kunde bevilja ett lägre belopp om jag gjorde en ny ansökan med det lägre beloppet. Den nya ansökan gjordes i tisdags. Jag har inte hört ett knyst från dem efter det. De svarar varken i telefon eller på mail.Var likadant för mig. Lär komma inom ett par dagar. För mig tog det ett par dagar iallafall från det att jag beviljades lägre betalt tills det att jag hade pengarna på kontot. Men ja processen tar lång tid kan man tycka. Svårt att få tag i dem, de svarar bara på nätter var tredje/var fjärde dag.
Jag väntar fortfarande sedan den 7/1 har skickat in lönespecifikationer 9/1 och ännu inte hört något från dem.Samma här. Fick i måndags att jag skulle komplettera med lönespecifikationer. Därefter fick jag svar att de kunde bevilja ett lägre belopp om jag gjorde en ny ansökan med det lägre beloppet. Den nya ansökan gjordes i tisdags. Jag har inte hört ett knyst från dem efter det. De svarar varken i telefon eller på mail.
Fortfarande inte hört något. Testade att ringa tidigare idag. Satt i 40 minuter utan att komma fram.Jag väntar fortfarande sedan den 7/1 har skickat in lönespecifikationer 9/1 och ännu inte hört något från dem.