Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, fortfarande aktiva?

Vad tar de för upplysning och hur svåra är de?

Vad tar de för upplysning och hur svåra är de?

Bisnode. Men bara första gången du söker. Sen kan du ansöka på nytt resterande 11 månader utan att en ny Bisnode tas.

Jag ansökte om 10 000 kr av de förrgår och fick svar igår kväll att de kan bevilja 4000 kr om jag ansöker igen. Jag gjorde ansökan idag på 4000 kr, när tror ni man får det utbetalt?

Kan informera om att det funkar! Ansökte igår och fick beviljat. Tidigare lån är återbetalt men gick till inkasso.

Jag ansökte om 10 000 kr av de förrgår och fick svar igår kväll att de kan bevilja 4000 kr om jag ansöker igen. Jag gjorde ansökan idag på 4000 kr, när tror ni man får det utbetalt?
Brukar ske på natten. Sist fick jag mejl vid 23 om att jag behövde skriva rätt utbetalningsdag på lönen (jul). Gjorde direkt och pengarna betalades ut kl. 05

Någon som har fått utbetalt de senaste dagarna?

Jag fick beviljat, fast dem ville ha en kopia på min lönespec fast jag har deklared inkomst som motsvara min lön flera år tillbaka. Kan tycka att dem är lite väl omständliga.

Någon som vet om det går beviljas ett lån hos dessa under tiden avbetalning till deras inkasso sker? :)

Har fortfarande inte hört något av dom.
Är det någon som har fått lån av dom den senaste veckan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp