Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, fortfarande aktiva?

Fick du svar på ansökan eller på ditt mail? Ansökte i tisdags men inte fått något svar på ansökan än. De brukar i regel vara väldigt snabba om man är kund sedan tidigare.
Förlåt glömde svara. Fick svar på både och, sen fick jag utbetalt 1 dag senare när allt kopplats igen.

Hur går man till väga för att ändra det redan ifylldakonto numret som står hos dom?

jag har bytt bank helt och hållet.

Dom har inget telefonnummer desssvärre och mail är bara att glömma :D

För att byta kontonummer Mails till dom och bevisa att du bytt bank och att du får in lön där. Tog 1 dag för de att svara mig svarar oftast på natten.

Tack båda två!

Inte haft lån hos dom på ett tag. Helt plötsligt drar de 3000. Svarar inte Mail eller telefon.

Inte haft lån hos dom på ett tag. Helt plötsligt drar de 3000. Svarar inte Mail eller telefon.
Vad i hela.....?
Har ju sagt det sen jag verkligen förstod hur dom fungerade att det är oseriöst företag. Men nej ingen ville lyssna, folk på forumet kastade skuld på mig istället och ifrågasatte varför jag ens lånade hos dem.
Jag tycker väl man kan ha högre krav? Man måste väl kunna ta ett lån utan att bli lurad även om det inte är ett banklån? Hoppas det löser sig!

Nån som på senare tid fått dem till Svea och sen fått avbett hos Svea?

Summor?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp