Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, fortfarande aktiva?

Min erfarenhet är att de inte tar, några kreditupplysningar på återkommande kunder som, lånar månad efter månad... som Ulflong skrev innan..

9arbetsdagar nu.. inga pengar än. . Svarar ej på mail. Provade att ringa men jag gav upp efter 20min...

9arbetsdagar nu.. inga pengar än. . Svarar ej på mail. Provade att ringa men jag gav upp efter 20min...

Minns ej exakt men tog mig typ 2-3 månader att bli beviljad första gången. Hade glömt av dom faktiskt. Sen kom ett mail då dom ville ha någon komplettering och bara några minuter senare så satt pengarna på kontot med Swedbank. Efter det har jag använt dom i över 2 år. Dom drar samma dag som lönen kommer in via autogiro och jag har gjort en ny ansökan samma dag varje gång och fått pengarna inom 24 timmar. Ibland betalas dom ut 09:00 på morgonen och ibland 02:30 på natten.

Så skulle ge dess bra betyg faktiskt om man bortser från första ansökningstiden.

Kan dock tillägga att dessa var först med att skicka mitt lån till Kronofogden när jag valde att släppa alla lån :)

Det står på deras sida att dom har som skyldighet att dröja lite längre vid första ansökningen. När man sedan betalat tillbaka och lånar igen så går det faktiskt väldigt fort (iaf för mig).

2 dagar tog de för mig att få svar nu.

Är allt digitalt genom dom? faktura etc?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp