Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, fortfarande aktiva?

Dom måste ju vara bäst på något. Med tanke på att dom aldrig svarat på ett enda Mail från mig så kan dom inte vinna kundservicepokalen.
Men snabbast-till-KFM-pokalen vinner dom med hästlängder.

Haha verkligen. Förfaller lånet 25:e vilket det ofta gör så har man brev hem ungefär 2-3 nästa månad - Svea Inkasso ca 1-2 veckor senare.

Är dessa fortfarande igång?

Har du lån där Terry

Jag har haft dom tidigare och har mejlat dessa men inget svar
Det är visserligen inte farligt att ansöka hos dom men vill veta om det går att låna efter inkasso .
Det är väldigt längesen jag slutbetalade inkasso och har inte använt mig av dessa på länge och förr var de jättesnabba

Jag har ett ärende på inkasso ifrån dom men dom är fortfarande aktiva det är dom.

Jag upplever inte de som så snabba till inkasso. Tog över en månad för min del.

Även om lånet går vidare till kfm, är det inga problem att låna 10000 kr på nytt, när skulden är betald till Svea. En av få aktörer som inte verkar ha några spärrar, vilket är bra :)

Har dom inte hoppat fram och tillbaka? Ganska säker på att jag har en Bisnode ifrån dom sedan någon månad tillbaka.

Hej, har bara fått en Bisnode en gång, det var första gången jag lånade. Därefter har jag lånat om några månader efter att autogirot dragits, då har inga kreditupplysningar dragits.
Så att de tar Bisnode är ju inget nytt...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp