Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön efter KFM

Hej
Mitt lån hos försköttslön gick till en betalningsföreläggning hos KFM, betalat tillbaka lånet nu dock.
Så undrar om jag får låna igen?

mitt lån blev inkasso
får vänta 1 år(nu i mars)

-....och jag blev spärrad på livstid. har fått mailsvar att jag ej får låna igen pga detta och skulle inte vilja det heller pga otrevlig kundtjänst och uc.

hahahhaha, varför lånar ni hos dessa skojjare?

det är absolut inget fel på förskottslön
men sköter man sig inte blir det så kanske

jag har aldrig haft problem med dom

Dom fungerar bra och bättre lånkostnader på ett 5000kronors lån har ingen annan långivare.

Förstår inte gnället om förskottslön!!!
Jag har lånat massor av ggr. av dem och tycker de är kanon skitsnabba med utbetalning och de drar ju med autogiro bara se till att det finns pengar så får man ju låna igen
Klart de blir sura om de inte får tillbaka sina pengar det är ju samma sak om jag lånar ut till någon så vill jag få tillbaka ingen konstig grej

Jo, fast att man får vänta 1 år vid inkasso kan ju tyckas är tråkigt... tänk på att dom TJÄNAR PENGAR på inkasso.... hade jag haft ett företag så hade jag velat att alla gick till inkasso för att kunna ta extra BETALT.

låna igen...

Hej,undrar om ni vet när statusen på min sida på förskottslön blir uppdaterat så det står betald...jag ser att de dragit summan på kontot iaf! Måste jag vänta tills det står betald innan jag söker igen? Hoppas att jag får låna igen,det blir andra gången men vad vad jag läst lite här inne så verkar många av er lånat många gånger utan problem !!

Mitt lån blev återbetald på deras sida vid 23.30 igår.

La in en ny ansökan och klockan 01.00 hade jag pengarna på kontot!!!

Det är ingen annan långivare som betalar ut dygnet runt.

Det måste vara den absolut bästa långivaren just nu och med bäst priser (469kr för ett 5000krs lån)

Stor eloge till dessa!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp