Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön aktiva?

Dom har inte behandlat ansökningar på 3 veckor. Jag inkl 4st jag vet om sitter i samma situation gentemot dom. Inget svar på mail eller tel.
Kanske rentav hänt något med den som sitter och svarar hos dom, det vet man inte såklart inte

Dom har inte behandlat ansökningar på 3 veckor. Jag inkl 4st jag vet om sitter i samma situation gentemot dom. Inget svar på mail eller tel.
Kanske rentav hänt något med den som sitter och svarar hos dom, det vet man inte såklart inte
Har ni fått något mail om att ni gjort en ansökan på mail? De drog autogiro som vanligt iallafall i morse.

Har ni fått något mail om att ni gjort en ansökan på mail? De drog autogiro som vanligt iallafall i morse.
Läst lite om dem både här och på andra sociala medier. Verkar inte ovanligt att folk får vänta och inte få något svar emellanåt av dem

Jag har inte ens fått mott ärende skickat till inkasso ännu, betalade inte i juni å inget ännu

Jag har inte ens fått mott ärende skickat till inkasso ännu, betalade inte i juni å inget ännu
Ok för mig har det funkat bra hela sommaren. De har dragit på löningsdan och sedan har jag ansökt på morgonen igen och fått ok på eftermiddagen. Får se om det inte kommer något nu? Gjort samma idag

Funkar perfekt för mig med
Men om man mailar så har jag inte heller fått svar och inte på det telenummer som står på sidan
Men provade en gång efter att tittat på sidan alla bolag och deras bolag och där står ett annat telefonnummer och då svara dom direkt
Var i maj har jag för mig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp