Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön aktiva ?

Jag skickade in ansökan tidigt torsdag 1/8. Dom svarar inte i telefon eller på mail. När jag loggar in står samma som från början ”under behandling”
Hoppas något händer på måndag annars undrar jag om dom ens finns till.
Dom kan ta ett par dagar på sig.
Känns som att dom tar ännu längre tid på sig nu än för några år sedan.
Men du lär bli återkopplad under nästa vecka.
Sommar också, kanske underbemannade och högt tryck?
Sånt får man väga in.

Jag skickade in ansökan tidigt torsdag 1/8. Dom svarar inte i telefon eller på mail. När jag loggar in står samma som från början ”under behandling”
Hoppas något händer på måndag annars undrar jag om dom ens finns till.
Jag ansökte för 3 månader sen. Inte hört ett knysst. Så förvänta dig inget

Jag ansökte för 3 månader sen. Inte hört ett knysst. Så förvänta dig inget

På den tiden jag lånade av dem gjorde jag en löneansökan om dagen. Efter typ 5-10 ansökningar kom ett mail runt midnatt att ansökan var beviljad och betalades ut. Så rådet är att gör fler ansökningar :)

När jag ansökte fick jag registrera dragning vis autogiro. Nu när jag kollar på autogiron på banken så är inte det med. La in en registrering via banken och ser om det hjälper. Annars får jag väl göra fler ansökningar.

När jag ansökte fick jag registrera dragning vis autogiro. Nu när jag kollar på autogiron på banken så är inte det med. La in en registrering via banken och ser om det hjälper. Annars får jag väl göra fler ansökningar.
Ansökte i måndags, i hört något, allt klart med autogiro mailade igår men inget svar, kommer att skriva till dem i morgon att jag drar tillbaka min ansökan om jag inte får det tills på fredag..

Jag har nu skickat två ansökningar och 5 mail. Telefon svarar dom inte på. Verkar inte som dom finns

Tack för du använt vår tjänst!
Förskottslön tar för tillfället en paus i utlåningen.

Under denna tid kan vi hänvisa till exempelvis företaget Ekomni AB som har en liknande tjänst.

Med vänlig hälsning,
Kundservice​

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp