Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förskottslön, ändrat sina kreditgränser?

Jag har sökt lån och upptäckt att Förskottslön ändrat sina kreditgränser. Är det nån som fått lån beviljat från dem på sistone?

Ja sökte i början av november.. Logga in på Mina sidor o ansökte o blev beviljad., de kanske man inte blir mer då om de ändrat villkor.,,

Då kan jag svara min fråga själv, det fungerar, har precis fått pengarna på kontot

Vad är det som skiljer sig emot innan då?

Jag har lånat många gånger av förskottslön och brukar alltid få pengarna utbetalda snabbt till mitt konto. Jag gjorde en ny ansökan imorse efter att pengarna dragits men har inte fått svar på den än. Hoppas verkligen att det fungerar som vanligt och att jag bli godkänd.

Pengarna har dragits men lånet står inte som avslutat på "min sida". Kan man ansöka på nytt ändå?

Fortfahrende inbetalning inte reg. som återbetald. Har inte hänt tidigare.

Gäst har du fått ditt lån? Jag ansökte i morse och på min sida ligger ansökan under behandling. Brukar annars få svar direkt. Jag ringde kundtjänst och en man svarade att handläggarna har "nog" mycket att göra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp