Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Försök till samlingslån&lån

Ska imorgon prata med morsans farbror om att samla mina ån till ett. Har ungefär 150k i skulder, allt hos inkasson. Har försökt att ta ett lån själv men inte lyckats någon stans, har för många förfrågningar. Morsans farbror har väldigt bra ekonomi och inga skulder. Vad är det bästa sättet för att ha större chans att bli beviljad ett lån?

Mammas farbror? Har resten av släkten liknande bekymmer?
Att han tar lånet själv är det mest gångbara.

Om jag ska vara ärlig, vet inte riktigt vad han är till morsan, men är väldigt nära min mamma. Mina föräldrar har betalningsannmärkning, så blir svårt på den sidan.

Att han lånar ut hela summan privat utan mellanhand är ännu bättre...?
Morsans farbror har ju ändå väldigt bra ekonomi.

Att han lånar ut hela summan privat utan mellanhand är ännu bättre...?
Morsans farbror har ju ändå väldigt bra ekonomi.
vet inte om det är farbror, Men han är på morsan sida väldigt nära. Har hjälpt mig lite innan med små summor som exempel 20k och sånt där för att släcka branden för stunden. Men allt blir för dyrt för mig, betalar nästan 13k i månaden bara för skulder och är 23år, snart 24.

vet inte om det är farbror, Men han är på morsan sida väldigt nära. Har hjälpt mig lite innan med små summor som exempel 20k och sånt där för att släcka branden för stunden. Men allt blir för dyrt för mig, betalar nästan 13k i månaden bara för skulder och är 23år, snart 24.
Hur har du ändrat din livsstil för att ej ta på dig fler lån? Om han hjälpt innan och nu måste fortsätta hjälpa tyder det på att du hör försöka fixa det som orsakar ditt låntagande (spel? Shopping?) först.

Hur har du ändrat din livsstil för att ej ta på dig fler lån? Om han hjälpt innan och nu måste fortsätta hjälpa tyder det på att du hör försöka fixa det som orsakar ditt låntagande (spel? Shopping?) först.
Beror mest på att min lön varierar från månad till månad, det har lett till att jag har tagit dumma sms lån som Lumify och ferratum. Har inte spelproblem eller något sånt. Har bara hamnat här där jag är tvungen och lägga hela min lön varje månad för att betala skulder, som tur är bor jag hemma fortfarande.

Beror mest på att min lön varierar från månad till månad, det har lett till att jag har tagit dumma sms lån som Lumify och ferratum. Har inte spelproblem eller något sånt. Har bara hamnat här där jag är tvungen och lägga hela min lön varje månad för att betala skulder, som tur är bor jag hemma fortfarande.
Om du inte betalar hyra och har låga omkostnader, vad har de lånade pengarna gått till?

Om du inte betalar hyra och har låga omkostnader, vad har de lånade pengarna gått till?
Inte riktigt haft koll att det har blivit så mycket. Är inte använt dom till något specielt, lite nöjen och så men inget större. Detta har pågått cirka 3år och växt utan att ha tänkt på det. Fick massa erbjudande innan om att jag kan höja mina krediter hos Lumify samt ferratum, självklart gjorde jag det.. Mycket har nog också med mitt jobb att göra, är Tim anställd, inte fast och får ingen betald semester.

har velat berätta för mina föräldrar om detta men har inte vågat under dessa 2,5 år men för 2 månader sen så berättade jag detta. Men har inga spelproblem eller några problem allts, bara en ung och dum idiot som gjorde ett dumt misstag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp