Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Försäkringskassan och vab

En konstig fråga . Om man vabbar men partner precis har slutat sin anställning för att denne åkt utomlands under längre tid och man fyller i frågan på FKS sida ” har din partner arbetat under tiden du vabbade ” ni vet . Om man skriver JA bara för att slippa krångel med att förklara nej partner arbetade inte när jag vabbade men var heller inte i Sverige kan FK se nånstans att Sebbe precis avslutat sin anställning är min fråga ? Aldrig farit med osanning till FK så undrar bara ..

Inte Sebbe utan denne skulle det stå .

Tror inte dom ser månadsuppgifterna, inte säker, men dom kan ta reda på i efterhand.

Ok ja men arbetsgivaren skickar inte automatiskt uppgifter till FK då varje gång nån slutar sin anställning ?
Det kan jag aldrig tänka mig.. blir ju sjuka mängder papper

Tror bara det är vid stick kontroller dessa upptäcks. Annars är det ju bara att skriva att han är utomlands. Det gjorde jag förut när barnens pappa var bortrest i annat land och jag behövde vaba. Det var inga problem alls.

Tror bara det är vid stick kontroller dessa upptäcks. Annars är det ju bara att skriva att han är utomlands. Det gjorde jag förut när barnens pappa var bortrest i annat land och jag behövde vaba. Det var inga problem alls.
Aha ok tack kanske böst så

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp