Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Försäkringskassan förstörde min dag. Tips?

De finns en punkt i sjukintyget där läkaren behöver fylla i VARFÖR du kan jobba 100 % en dag, men inte de andra.
För reglerna säger att är man sjukskriven på 25 % är det 25 % minskning av arbetstiden PER DAG som ska vara. Behöver man vara sjukskriven så som du beskriver ska läkaren skriva det i intyget och också hänvisa till varför det är bättre att vara hemma 1 dag per vecka och jobba fulltid övrigt.

Jaa jag såg hon "missat" den punkten. Ska prata med läkaren innan slutdatum är passerat men är väl bara å ge upp. Blir så förbannad. När handläggaren på försäkringskassan använde ordval flera ggr som "du har kunnat jobba utmärkt vissa dagar och därför får vi inte ihop att du inte orkar jobba mer"

Jaa jag såg hon "missat" den punkten. Ska prata med läkaren innan slutdatum är passerat men är väl bara å ge upp. Blir så förbannad. När handläggaren på försäkringskassan använde ordval flera ggr som "du har kunnat jobba utmärkt vissa dagar och därför får vi inte ihop att du inte orkar jobba mer"
Jag förstår det, och de är väl för att läkaren inte fyllt i de på intyget.
Vad jobbar du med? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp