Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förlikning, överens om en avbetalningsplan men missköter den.

hej,

Hoppas någon kan hjälpa mig, om man har varit i tingsrätt kommit överens om en avbetalningsplan men missköter den.
Och fordringsägaren skicka direkt för verkställande dom hur lång tid har man på sig att betala hela skulden och blir det tredskodom i efterhand då eller betalningsanmärkning? Dom har rätt att skicka utan påminnelse också väl?
Är till kontantfinans
Tack

hej,

Hoppas någon kan hjälpa mig, om man har varit i tingsrätt kommit överens om en avbetalningsplan men missköter den.
Och fordringsägaren skicka direkt för verkställande dom hur lång tid har man på sig att betala hela skulden och blir det tredskodom i efterhand då eller betalningsanmärkning? Dom har rätt att skicka utan påminnelse också väl?
Är till kontantfinans
Tack
De skickar oftast för utmätning direkt till kronofogden utan påminnelse
Hör av dig till kontant finans så hoppas det löser sig .nej ingen tredskodom i efterhand

Tack!
Men hur långt ta det mer utmätning och hur snabbt ska man betala vet du det?

Tack!
Men hur långt ta det mer utmätning och hur snabbt ska man betala vet du det?
Jag har två ärenden som jag haft i tingsrätten och sen gått avbetalning på. Jag släppte dessa efter en inbetalning. Då fick jag först en påminnelse från företagen, sen gick de till deras inkasso, efter det gick de till kf.
Från första påminnelsen till skuld att betala från kf gick de kanske 1,5 månad och då är tiden man har hos kf på sig att betala in när man fått pappret, skuld att betala Inräknad.

Vilka bolag har du fått avbetalning hos efter tingsrätten

Men set är något som jag undrar över. Om det stör dig läs inte det eller kommentera. Detta är väl ett fritt forum.

Men set är något som jag undrar över. Om det stör dig läs inte det eller kommentera. Detta är väl ett fritt forum.

Absolut. Men om man frågat samma sak tio gånger och inte fått något svar så kommer nog ingen svara på omgång elva heller. Det är ju ingen jätteomsättning på folk på forumet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp