Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förlänga lån hos DinFinans

Nu ger jag upp med att försöka få kontakt med DinFinans såg att chatten var öppen och de frågade vad jag ville ha hjälp med och efter att jag ställt min fråga så hände ingenting. Jag väntade i 30 minuter men de svarade inte, till sist stängde jag ner sidan och gav dem omdömet dålig och det registrerade de minsann, vad sysslar de med egentligen??

För mig fungerade det bra. Mailade igår och fick svar på 5 minuter. Det gällde också förlängning av lån.

Samma som räntan en månad, dvs 1010kr på ett 5000kr lån.

Jag tycker det är konstigt att vissa inte får kontakt med dom medan andra får svar direkt. Det verkar som om dom har en utsållning...

Samma som räntan en månad, dvs 1010kr på ett 5000kr lån.

Jag tycker det är konstigt att vissa inte får kontakt med dom medan andra får svar direkt. Det verkar som om dom har en utsållning...
Vad menar du med utsållning? Skulle de alltså välja ut vilka frågor de vill besvara eller inte? Jag ville bara veta om de fått min förlängningsavgift eller inte jag brukar alltid få bekräftelse på de lån jag förlänger men inte från dem. Har de chatten öppen så ska de väl besvara de frågor som ställs annars är det väl bara att hålla chatten stängd.

Betalar dom ut igen eller? Nån som provat idag?

Vad menar du med utsållning? Skulle de alltså välja ut vilka frågor de vill besvara eller inte? Jag ville bara veta om de fått min förlängningsavgift eller inte jag brukar alltid få bekräftelse på de lån jag förlänger men inte från dem. Har de chatten öppen så ska de väl besvara de frågor som ställs annars är det väl bara att hålla chatten stängd.

Jag håller med dig till 100%, det är oseriöst att bete sig så.

Inget svar

Mailade dem eller snarare deras inkasso i onsdags inget svar

Enligt deras villkor kan man be om en avbetalningsplan innan fakturan förfaller och jag har funderat på att göra det istället för att lösa bort lånet när skatteåterbetalningen kommer men jag vet inte om jag vågar lita på att de kommer att fungera eller om de skickar till fogden i alla fall. Vad tror ni vågar man lita på DinFinans,läste i en tråd om någon som fått avbetalningsplan men ändå fått ett betalningsföreläggande. Så vad tycker ni kan jag lita på att om jag får en avbetalningsplan att de håller det avtalet eller ger de mig ett betalningsföreläggande.

Någon som fått lån på senaste??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp