Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Förlänga hos axcept någon som vet?

Har funderat på ett en sak. Jag har lånat 3000 kr av axcept. Ska nu betala 3550 kr. Men jag kan också förlänga lånet 30dagar för 550 kr. Men, vad händer om jag betalar in 1550 kr istället? Om jag hanterar det som en avbetalning alltså? Någon som vet vad som händer då? Vill dom ha in resterande då nästa månad?

Har funderat på ett en sak. Jag har lånat 3000 kr av axcept. Ska nu betala 3550 kr. Men jag kan också förlänga lånet 30dagar för 550 kr. Men, vad händer om jag betalar in 1550 kr istället? Om jag hanterar det som en avbetalning alltså? Någon som vet vad som händer då? Vill dom ha in resterande då nästa månad?

Hej, jag tror de har ingen avbetalning men bättre betala förlänga lånet 30 dagar till eller du kan också email och ringa fråga de.

Jag har betalt så och då blev förlängningsavgiften lägre inför nästa faktura det blir likadant att välja förlänga eller hela beloppet

axcept

Fick ni beviljat med anmärkningar? Och ringde de upp er för id-kontroll el mailade ni dem erat id eller vill de bara ha in påskrivet avtal?

Undrar

Hur lång tid tog det innan ni fick beviljat och utbetalt från axcept,efter ni mailat in underskrivet avtal ? Får man veta via mail om beviljande o utbetalning ? Tack,om någon kan svara,jag mailade mitt avtal i går,men har ännu inte hört något!

Jag upplevde axcept som snabba. När jag mailet in avtalet så får jag alltid svar att beloppet överförts samma dag om jag skickat avtalet innan lunch.

Jag mailade ju in på eftermiddagen i går,då jag var tvungen vänta på posten! Då jag inte lånat där förut så skickade de avtalet m vanlig post.Hoppas jag får något svar idag,men kanske blev jag inte beviljad!

Fått mail nu

fick mail om att ja är beviljad !! Tack för du svarade på mina frågor i vilket fall.

För att bli fri från mina sms/snabblånsskulder har jag konsekvent låtit det gå till inkasso och avbetalat där. Gjorde det med Axcept också. Jag är fri från eländet idag och kommer aldrig ta några sådana lån igen.

Påminnelse 50 kr en del tar ut "förseningsavgift" också.. Sedan inkassoavgift 160 kr och avgift för avbetalningsplan typ 150. Med en avbetalning över ett par månader blir det definitivt billigare att gå den vägen än att hålla på att förlänga...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp