Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förkortad betalplan då ens barn har NPF diagnosng

Är det någon som förkortad betalplan då ens barn har npf diagnos ?

Har nämligen skickat in underlag för detta för utredning under inledande skuldsanering ❤️

Finns inga garantier. Men barn överlag kan göra att man får förkortad betalplan.

Ok återstår å se helt enkelt tack för svar ❤️
Har barn och ett som har npf , fick betala 5 år . För mig upplevde inte handläggaren att det påverkar barnen , sant så sätt barnet med npf har ingen aning. Dock de äldre barnet tycker jag de påverkas men det är inga garantier som sagt

Kan tillägga att jag dock inte pratade om mitt barn å att de hade npf. Utan bara att jag har barn osv

Har barn och ett som har npf , fick betala 5 år . För mig upplevde inte handläggaren att det påverkar barnen , sant så sätt barnet med npf har ingen aning. Dock de äldre barnet tycker jag de påverkas men det är inga garantier som sagt
Okej ja förstår :) ❤️

Jag fick 3-årig betalplan. Har 4 barn som då var 3, 5, 12 och 15 år gamla. Ett av barnen har npf men det nämndes aldrig i våra samtal.

När dom tar ställning till det sa handläggaren att man kollar om barnen har påverkats ekonomiskt oskäligt bakåt i tiden av en sämre ekonomi.

Således huruvida barnen har diagnoser eller inte spelar ingen roll för just längden på betalplanen för oavsett om ett barn är sjukt eller inte så påverkas ju barnet lika mycket utav ekonomin.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp