Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förkorta skuldsanering??

Ja det lät kanske fel, men fick 3 år. efter att jag hade fem år efter en omprövning , så hade det blivit fem år igen hade det varit psykologiskt jobbigt.
Du hade från början femårig betalplan o efter omprövning blev den treårig?
Vilken var orsaken till att den blev treårig?

Frågan är om man kan få förlängd betalplan om man själv ompröva ? :)

Du hade från början femårig betalplan o efter omprövning blev den treårig?
Vilken var orsaken till att den blev treårig?
I samband med att min lön steg ansökte jag om omprövning, då frågar jag även efter förkortad med tanke jag inte ens kunde ta upp det första gången för min handläggare svarade inte i telefon eller meddelande en enda gång under påbörjad handläggning av skuldsanering.

varför jag fick den har förmodligen med att göra med att jag har barn som då levt med att jag har skuld något år efter de fötts och nu merparten av deras barndom.. Därav fick jag förkortad .
Har haft skulder sen företaget kursade ca 2013.

Låter bra det ! Omprövade själv nu i september :)
Fast det som står på KF:s sida gäller om man som gäldenär omprövar så kan inte skuldsaneringen förlängas, dvs inte bli mer än 5 år. Har inte med längden på själva betalplanen att göra. Men om en borgenär begär omprövning kan skuldsaneringen förlängas upp till 7 år.
För jag antar att det du undrade var om din 3-åriga betalplan kan bli femårig vid en omprövning :)

Fast det som står på KF:s sida gäller om man som gäldenär omprövar så kan inte skuldsaneringen förlängas, dvs inte bli mer än 5 år. Har inte med längden på själva betalplanen att göra. Men om en borgenär begär omprövning kan skuldsaneringen förlängas upp till 7 år.
För jag antar att det du undrade var om din 3-åriga betalplan kan bli femårig vid en omprövning :)
Sant något sånt det står. Vill minnas det inte står något om du nu har 3år, dessa fall tror jag är få dock.

Det som oroar mig år det verkar möjligt komma med invändningar typ till år 7.

var ju någon på detta forum som råkade ut för det.

Kommer bygga hus när man skuldsanering är klar. Rätta till mitt liv, men blev lite färdig när jag läste man på något sätt kan komma i efterhand.

ja men nu har han en villa för 5m den ska vi ha.

He
Helt riktigt :) borde ju bli mer att planen höjs med det beloppet på resterande månader kan jag tycka ! Men verkar väldigt oklart allting :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp