Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förkorta skuldsanering??

Så köper man en bil då efter 3 år för säg 100-150 så kan man alltså bli av med den? Har själv fått treårig plan, men ser inte i beslut att saneringen i sig är kvar i fem år. Ser att betalningen är tre år men står inget annat.
Står också om du loggar in på min uc så ser du att anmärkningen försvinner efter 5 år ! Har själv en 3 åring plan !

Står på deras sida ! Står även i mitt beslut att saneringen är 5 år ! Är så för alla ! Ja man ska nog inte äga för mycket ! Det sticker i ögonen :)
Kollade ursprungliga beslutet.
"När din skuldsanering är klar
Du är klar med din skuldsanering efter fem år. Det gäller även om du har en kortare
betalningsplan."
Så är säkert så trots min omprövning till tre år.
Tack för infon, och skitsamma vilken otroligt lycka att ha fått tre år. Snart är 10 år av skulder ett minne blott. Ska aldrig öppna företag igen.

Du är klar med din skuldsanering efter fem år. Det gäller även om du har en kortare
betalningsplan."
Tack för infon, och skitsamma vilken otroligt lycka att ha fått tre år. Snart är 10 år av skulder ett minne blott. Ska aldrig öppna företag igen.
Den är alltid 5 år ! 100k är rätt så mycket för en bil ! Så kan nog absolut sticka i ögonen !

Bilagor

• 88E1B087-DCCE-4C76-8C0E-FBB51531F925.png
    88E1B087-DCCE-4C76-8C0E-FBB51531F925.png
    924.7 KB · Visningar: 6
betalningsplan."
Så känner jag med ! Kämpade med i över 10 år med alla lånen :) 22 betalningar kvar och man slipper detta sen :)

Så känner jag med ! Kämpade med i över 10 år med alla lånen :) 22 betalningar kvar och man slipper detta sen :)
Bra jobbat ! Drev ett företag sen såg Skanska såg till att man kursade efter de vägrar betalat fakturor, för man var 2 veckor sen , 14 anställda ink mig själv arbetslösa. Men snart är det över.
Trodde att efter de tre åren var man fri att äga vad man ville . Men oavsett att faktiskt få behålla lönen man har wow.

betalningsplan."
Var aldrig rädd öppna företag, ha en affärsplan som är realistisk, ta risk också, men du bör placera det i rätt bolagsform.

Och till början är det bra med organisk tillväxt.

Vid treårig skuldsanering, behöver man fortfarande meddela ökad inkomst under de två sista åren man inte betalar på skuldsaneringen? Om man tex byter jobb med ökad inkomst.

Senast ändrad:
Vid treårig skuldsanering, behöver man fortfarande meddela ökad inkomst under de två sista åren man inte betalar på skuldsaneringen? Om man tex byter jobb med ökad inkomst.
Ja

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp