Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förhandla med Visma amiil?

Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av att förhandla med Visma angående skulder?
Jag har i dagsläget ca 30000 kr i skulder hos Visma, varav 20000 just skickats till kronofogden.. Så dumt att jag inte tog tag i detta innan jag vet, men nu är det så.
Jag har genom en anhörig fått möjlighet att låna för att lösa skulden och kontaktade Visma för att fråga hur mycket jag ska betala in för att skulderna ska återkallas från KFM.
Jag fick ett kort och otrevligt svar att de inte kan göra någon avbetalning eller någon ackordöverenskommelse eftersom skulderna skickats till kfm. De vill ha betalt i sin helhet annars återkallas inget. Är de så omöjliga? :(

Mvh ledsen som vill fixa

Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av att förhandla med Visma angående skulder?
Jag har i dagsläget ca 30000 kr i skulder hos Visma, varav 20000 just skickats till kronofogden.. Så dumt att jag inte tog tag i detta innan jag vet, men nu är det så.
Jag har genom en anhörig fått möjlighet att låna för att lösa skulden och kontaktade Visma för att fråga hur mycket jag ska betala in för att skulderna ska återkallas från KFM.
Jag fick ett kort och otrevligt svar att de inte kan göra någon avbetalning eller någon ackordöverenskommelse eftersom skulderna skickats till kfm. De vill ha betalt i sin helhet annars återkallas inget. Är de så omöjliga? :(

Mvh ledsen som vill fixa
Jag har haft bra kontakt med visma
Då senast gällde det anhörig
Ca 40000 som vi fick dela på max 6 månader
Och de återksllade från kfm

Testa att skriv ett meddelande från mina sidor att du erbjuder en viss summa först och sen återkalla dom och då börja planen . Det kräver mer eller mindre alla inkasso bolag idag !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp