- Meddelanden
- 787
- Mottagna reaktioner
- 286
- Poäng
- 457
Ja ni en evig karusell. har också hos intrium alektrum och gothia
Hej hur har det gått för dig. Jag känner att det är svårt att koppla av med de här avbetalningar som ska omförhandlas och ökas varje gång. Tänk om man kunde få en vettig avbetalning tiden ut till skulden är betald. Men är väl för stora skulder för detJag har så stora belopp hos vissa så de godtar inte minsta minskning av betalplanen.
Hej hur har det gått för dig. Jag känner att det är svårt att koppla av med de här avbetalningar som ska omförhandlas och ökas varje gång. Tänk om man kunde få en vettig avbetalning tiden ut till skulden är betald. Men är väl för stora skulder för det
Problemet är att räntorna är för höga, får man en avbetalningsplan som man klarar av så stiger skuldenHej hur har det gått för dig. Jag känner att det är svårt att koppla av med de här avbetalningar som ska omförhandlas och ökas varje gång. Tänk om man kunde få en vettig avbetalning tiden ut till skulden är betald. Men är väl för stora skulder för det

Jo det är sant. Men lyckats förhandla att de drar på kapital först och den andra fryst räntaProblemet är att räntorna är för höga, får man en avbetalningsplan som man klarar av så stiger skulden![]()
Jag har än inte lyckats med det och jag har försökt många gångerJo det är sant. Men lyckats förhandla att de drar på kapital först och den andra fryst ränta

Nä vet. Är rätt gamla skulder på inkasso och hade tur att träffa på förstående handläggare. Men jobbigt att behöva förhandla om igen och igenJag har än inte lyckats med det och jag har försökt många gånger![]()