Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Förhandla med avida ?

Som rubriken lyder? Nån som lyckats få anstånd , betala lägre en månad osv ? Fastnar alltid i reception , försöker förklara lugnt till en börja med att det är kört i betala hela beloppet , kör sen snyftvalsen med ” så ni skickar hellre till fogden?” För att till slut i upprörd falsett förklara vilket jävla skitbolag det är.

Det funkar uppenbarligen inte så bra så vill gärna veta om någon har lyckats och isåf hur.

God fortsättning/ Nisse

Som rubriken lyder? Nån som lyckats få anstånd , betala lägre en månad osv ? Fastnar alltid i reception , försöker förklara lugnt till en börja med att det är kört i betala hela beloppet , kör sen snyftvalsen med ” så ni skickar hellre till fogden?” För att till slut i upprörd falsett förklara vilket jävla skitbolag det är.

Det funkar uppenbarligen inte så bra så vill gärna veta om någon har lyckats och isåf hur.

God fortsättning/ Nisse
Hej, jag har haft endast mail kontakt med dem. Och senast fick jag tag i en väldigt bra person där och fick 6 månader istället för 3 månader.

God fortsättning/ Nisse

Du kanske ska be någon som har lite mer tålamod i motstånd ringa åt dig.

När jag hade med dom och göra så frågade jag om det skulle funka med 4 månader i värsta fall.Döm till min förvåning när dom svarade vilken bra ide det kör vi på.Min erfarenhet av dessa är bara positivt.Sedan finns det ju tydligen dom som bara får 3 månader sedan skall skulden vara reglerad hmm konstigt värre.

Min erfarenhet av Avida är bara positiv. Kanske har haft tur och fått en tillmötesgående person men tror i land det hjälper att vara trevlig.
Dom har varit bra mot mig.

När jag hade med dom och göra så frågade jag om det skulle funka med 4 månader i värsta fall.Döm till min förvåning när dom svarade vilken bra ide det kör vi på.Min erfarenhet av dessa är bara positivt.Sedan finns det ju tydligen dom som bara får 3 månader sedan skall skulden vara reglerad hmm konstigt värre.

Ursäkta min tröga hjärna men menat ni att man kan ringa och be credway att få slippa att betala sin faktura i 3 till 6 månader?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp