Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Föreläggande

Vill du inte ha besök i hemmet eller på arbetet är det nog läge att skriva under nu. När du skriver under har du 10 eller 14 dagar på dit att komma med invändningar. Därefter ska dem fatta beslut om skuld att betala. Då har du ytterligare 14 dagar på dig att betala. Sen ska borgenärerna ansöka om verkställighet, dem ska skicka brev där du ska inkomma med dina redogörelser för dina inkomster/utgifter, även där har du 14 dagar på dig att agera. Du kommer hinna behålla maj lönen, garanterat. Juni, kanske. Men hade jag vart du hade jag skrivit under nu. 6v är ganska lång tid.
Tack

Observera att infon du tackade för var felaktig
Vem fan bryr sig?? Tidsspannet är ju korrekt.och det är väl det som är väsentligt i detta sammanhanget.
""infon är felaktig"
Åh herregud, råkade jag nämna verkställighet på fel plats? Den informationen är ändå överflödig och betyder absolut ingenting i detta sammahanget, personen undrade över om hen hinner behålla sin maj lön. Vilket hon kommer, troligtvis även juni och möjligtvis juli också eftersom att KF är riktigt jävla sega..

Vem fan bryr sig?? Tidsspannet är ju korrekt.och det är väl det som är väsentligt i detta sammanhanget.
""infon är felaktig"
Åh herregud, råkade jag nämna verkställighet på fel plats? Den informationen är ändå överflödig och betyder absolut ingenting i detta sammahanget, personen undrade över om hen hinner behålla sin maj lön. Vilket hon kommer, troligtvis även juni och möjligtvis juli också eftersom att KF är riktigt jävla sega..
Jag kommer alltid ha möjlighet att lämna in inkomst uppgifter o utgifter väl även om de hinner meddela utslag innan jag skrivit på ?

Jag kommer alltid ha möjlighet att lämna in inkomst uppgifter o utgifter väl även om de hinner meddela utslag innan jag skrivit på ?
Det finns nog ingen annan som kan ge ett bättre svar på det än Lasse. Så jag lämnar frågan öppen så att forumets expert kan ge dig ett korrekt svar istället.

Gäldenären har alltid möjlighet att yttra sig inför ett beslut om löneutmätning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp