Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Föreläggande kf igen, redan påskrivet?

saken löst, det var inkassobolaget som hade dragit tillbaka sin ansökan och skickat in igen om föreläggande.. märkligt. Dessutom hade skulden ökat med 3k.. orkade inte bry mig och blev delgiven på telefon.

saken löst, det var inkassobolaget som hade dragit tillbaka sin ansökan och skickat in igen om föreläggande.. märkligt. Dessutom hade skulden ökat med 3k.. orkade inte bry mig och blev delgiven på telefon.
Vilket bolag var det ?

Usch... ibland är äpplet man får bita i extra surt :'( Hoppas det löser sig för dig!

Tjänar dom några pengar för att göra så? Tänkte det läggs ju på över 900 kronor (?) varje gång det skickas till kfm. Går något av de pengarna till inkassobolaget?

Tjänar dom några pengar för att göra så? Tänkte det läggs ju på över 900 kronor (?) varje gång det skickas till kfm. Går något av de pengarna till inkassobolaget?

680 kr läggs på normalt, inkassobolaget kan räkna hem 380 netto av det.

Kfm måste vara Sveriges största miljöbov sett från mängden papper de avverkar.
På mina ca 25 skulder har jag fått dubbla förelägganden för samtliga, dubbla skuld att betala, osv osv. Aldrig varit med om slöseri i denna kvantitet. Vi har skrivit under och skickat in varenda delgivning i tid så detta är ett fel som ligger enbart hos kfm. Inte en engångsföreteelse alltså, utan har skett på samtliga skulder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp