- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Håller med blir galen snart.Logga ut tills du fått besked. Detta stressar dig mer än det hjälper.
Håller med blir galen snart.Logga ut tills du fått besked. Detta stressar dig mer än det hjälper.
Det märks, haha. ❤️Håller med blir galen snart.
Ne
nej för förbehållsbeloppet är lika ändå avdrag blir mindre.
Prata inte till mig som jag är född Igår tackfyfaan
KFM har sagt att beloppet är lika ändå vet du vad förbehålls belopp är???
Ja men nu är det långt ifrån dom summorna när det gäller migNej, det är inkomsten som gäller. Om det är bonus övertid eller retroaktiv löneförhöjning spelar ingen roll.
Vissa säljare skulle slippa löneutmätning ananrs, grundlön kanske 15, hyra, finns inget utrymme, även fast dom egentligen tjänar 100k i månaden och någon med lön på uppåt 100 i månaden vore väl lite konstigt om det inte drogs från va?![]()
Gäller existensminimum mig? Eller ska jag leva på noll kronor förstår du hur jsg menar. Dom kan inte minska mer jag har minsta belopp redanEftersom du inte är ensamstående så propotioneras ditt förbehåll, det rör sig med inkomsten.
Om du så hade 3000 i månaden skulle det gå att utmäta
Jag loggade in och uppgav inkomst när min första skuld att betala damp ner.Jag kommer troligtvis tvinga släppa nu i september en räkning till fogden , så fogden får väl in det i början av oktober . Kan jag redan nu logg in och uppge inkomst och utgifter ? Fast jag inte har skuld ännu eller utslag . Eller ser det konstigt ut ?
Nej inte om du har en hyra att betala dom kan inte mäta ut ett dugg på det.Eftersom du inte är ensamstående så propotioneras ditt förbehåll, det rör sig med inkomsten.
Om du så hade 3000 i månaden skulle det gå att utmäta
Ja fy vet ju vad man har rätt att behålla och helt plötsligt har jag inte rätt till det om min månads lön sänks med 5000kr helt absurtDet märks, haha. ❤️

Men hur vet du hur mycket du har rätt att behålla?Ja fy vet ju vad man har rätt att behålla och helt plötsligt har jag inte rätt till det om min månads lön sänks med 5000kr helt absurt![]()