Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Förbehåll 2023

Snabbt beslut ingen ändring för mig. Hon sa att det nya förbehållsbeloppet och de ökade kostnaderna låg till grund för beslutet.
10 inbetalningar kvar.

Jag mailade min handläggare för att dubbelkolla hur det blir med nya förbehållsbeloppen för oss som fått förslag utskickat men inte slutgiltiga beslutet. Hon skrev så här:

"Jag har skickat ut en kommunicering till borgenärerna (de du har skulder till) för att de ska få kännedom om det eftersom de kommer få mindre betalt och de har möjlighet att lämna synpunkter om de vill."

Borde ju vara samma för er andra som inte fått beslut än då :)

Jag mailade min handläggare för att dubbelkolla hur det blir med nya förbehållsbeloppen för oss som fått förslag utskickat men inte slutgiltiga beslutet. Hon skrev så här:

"Jag har skickat ut en kommunicering till borgenärerna (de du har skulder till) för att de ska få kännedom om det eftersom de kommer få mindre betalt och de har möjlighet att lämna synpunkter om de vill."

Borde ju vara samma för er andra som inte fått beslut än då :)
Har du skuldsanering? Grymt om de kan uppdatera mitt i processen

Snabbt beslut ingen ändring för mig. Hon sa att det nya förbehållsbeloppet och de ökade kostnaderna låg till grund för beslutet.
10 inbetalningar kvar.
Får man får fråga hur mycket din inkomst ökat på ett år ? :)

Jag skickade med in en omprövning, för jag har fått jobba mer övertid nu och detta året ! Tjänade 532k förra året och i år 580k ! Hellre säkra före osäkra :) dock skrev jag att jag nästa år kommer tjäna 532k igen ! :) nu höjdes ju beloppen med rätt kraftigt ! Så kanske svårare för dom att godkänna en omprövning tänker jag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp