- Meddelanden
- 739
- Mottagna reaktioner
- 386
- Poäng
- 487
Har du kollat med både Ica banken och sevendsy? Någon av dom kanske vill baka ihop dom? Ring fråga iaf ge det en chans.
annars går det ju söka samlingslån men vet ej hur som lånar ut 373 000. Du har ju bra betyg och inkomst. Räntan är ju också bra.
annars finns ju Northmill reduce som garanterar sänka räntan.
sevenday har ju också pris garanti hittar du lägre ränta så sänker dom? Står på deras sida iaf
ja svårt du gör som du vill. Har du ej tänkt ta bolån eller nått inom ett år kan du ju prova skicka en ansökan om samla båda. På t.e.x lendo zmarta eller nått. Upp till dig själv
jag personligen hade nog provar det.
Lånelabbet - vad kostar dina lån egentligen?
Har du flera lån och vill få en totalbild? Testa vad sänkt ränta eller lägre avgift skulle innebära för din ekonomi. Jämför lånen – vilket lån är dyrast?www.konsumenternas.se
Här kan du skriva i också hur mkt du betalar för båda samt om du skulle tjäna på att baka ihop dom på en annan ränta.
har inte ringt och kollat med nån av dem, jag misstänker att dem vill ta en UC då och frågan är om det är bättre att köra en Lendo då istället för att få med fler banker.
Tänkte försöka hålla min kreditupplysning så ren som möjligt då man aldrig vet vad som händer i framtiden.
men en förfrågan eller noll spelar kanske mindre roll då.