Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

För tidigt att söka samlingslån nr 2?

Sökte 250.000 och fick erbjudande av Avida på hela summan. Fick nåt mer erbjudande (minns inte av vem....) men där ville man ha massa kompletteringar så tog Avida.

Ok. Då gissar jag att du fick avslag nu? Om det var så få erbjudanden du fick sist

Edit: Såg precis att du skrev att du inte fick nåt.

Nej! De ringde och sa att det nog berodde på att jag fått samlingslån för 1 mån sen. De rekommenderade att vänta 3 månader!
Ja jag har i många trådar på detta forum försökt att få många att vänta lite mellan förfrågningar men inte lätt vilket jag har full respekt för.

Ja jag har i många trådar på detta forum försökt att få många att vänta lite mellan förfrågningar men inte lätt vilket jag har full respekt för.

Ivrigheten tar över. Även för mig! Nu ligger jag lågt fram till juli och amorterar ner så mycket jag kan. Men att man bör vänta har du 100% rätt i. Det visste jag ju egentligen....

Ivrigheten tar över. Även för mig! Nu ligger jag lågt fram till juli och amorterar ner så mycket jag kan. Men att man bör vänta har du 100% rätt i. Det visste jag ju egentligen....
Toppen ha is i magen det blir bara bättre!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp