Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

För högt kreditbetyg för att få ett samlingslån..

Ska kolla lite längre fram med Lendo, se hur betyget sjunker mer här.. Men är spännande att följa sin ekonomi och veta att man är på väg åt rätt håll äntligen..

Tyvärr har jag nog dåliga nyheter.... prova att logga in igen och kolla så det inte har ökat igen ?

Japp det har ökat igen, 22,6% Vet inte varför..

Deras system buggar rejält verkar det som.... upptäckte igår att mitt sjunkit rejält utan att jag gjort något så misstänkte att det skulle öka igen...
Känns ganska oseriöst dock tycker jag...

Begriper ändå inte hur dom räknar och tänker.. :( Men det är ändå på väg neråt iaf, sen får det väl gå i den takten det går.. 25e April nästa år har jag bara 3 förfrågningar kvar, hoppas dock kunna lösa ett samlingslån så fort det är möjligt..

Begriper ändå inte hur dom räknar och tänker.. :( Men det är ändå på väg neråt iaf, sen får det väl gå i den takten det går.. 25e April nästa år har jag bara 3 förfrågningar kvar, hoppas dock kunna lösa ett samlingslån så fort det är möjligt..
Jo i ”minuc - mitt kreditbetyg” tråden under kreditupplysningar här på forumet har flera fått lägre kreditbetyg eller riskprognos.
Min riskprognos var 0,6 men misstänkte att det var fel... kreditbetyget är/var
7,1 % och riskprognosen är samma som kreditbetyget nu.
UC haft fel på sin månadsuppdatering (den var lite sen och sen detta strul) :/
Många uppdateringar samtidigt tror jag

Har fått anmärkning om misskött kredit, visste inte att man kunde få det.. Nu är allt kört, den ligger i tre år.. Ringde dom som hade satt anmärknigen och förklarade att jag inte fått något brev från inkasso, men dom sa att det behövs inte utan dom hade rätt att bara avsluta krediten och pricka mig i UC..

Nu kommer jag aldrig kunna få ett samlingslån..

Vilket bolag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp