Systemuppdatering.Minifinans tar ej emot nya ansökningar.
Jag ringde till Gothia i mars då jag inte kunde betala enligt planen, 1200 kr, då gav mig en betalfri månad så jag behövde inte betala 1200 kr då samt sänkte månadsbeloppet till 600 kr.Problemet i dagens Sverige, jag t.ex. har inte fått någon lön för april, folk blir av med jobben, företag stängs ner, folk har inga pengar.. Men inkasso-hundarna fortsätter jaga folk på pengar och har 0 förståelse för att man har det tufft för tillfället. Ringde Gothia innan som jag har 10.000kr i skuld hos och förklarade mitt läge och sa att jag kan betala dubbelt nästa månad, får till svar "Betalas inte dubbelt nästa månad + 1000kr så raderas din avbetalningsplan och du skickas till kronofogden. Hundar.
Skönt! Hur mycket är din skuld på där?Jag ringde till Gothia i mars då jag inte kunde betala enligt planen, 1200 kr, då gav mig en betalfri månad så jag behövde inte betala 1200 kr då samt sänkte månadsbeloppet till 600 kr.
Tror att just hos Gothia, spelar det stor roll vem det är som svarar i andra änden av lurenJag ringde till Gothia i mars då jag inte kunde betala enligt planen, 1200 kr, då gav mig en betalfri månad så jag behövde inte betala 1200 kr då samt sänkte månadsbeloppet till 600 kr.
Ja tyvärr tror jag det också även om jag tycker att Gothia generellt har blivit bättre jämfört med för ca 4 år sedan.Tror att just hos Gothia, spelar det stor roll vem det är som svarar i andra änden av luren
Runt 16 000 krSkönt! Hur mycket är din skuld på där?