Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått utslag, vad händer nu?

Hej, fick utslag nu ikv. Vilka steg kommer att ske nu innan löneutmätningen påbörjar? Och vilka löner tror ni att jag får innan löneutmätningen börjar.
Hade ”att agera” fram till 8:e sep och fick utslag 15:e september, gick väll riktigt fort?

Fick utslag 7/8 , sen 11/8 fick jag att lämna inkomstuppgifter, lämnat digitalt 25/8 , 26/8 beslut om löneutmätning.

Fick utslag 7/8 , sen 11/8 fick jag att lämna inkomstuppgifter, lämnat digitalt 25/8 , 26/8 beslut om löneutmätning.
Är det sista steget? Man får utslag sedan efter några dagar så får man att lämna in inkomstuppgifter sen är det väll 2 veckor man har på sig att fylla i och sen börjar löneutmätningen?

Ansökan om återvinning ska ha kommit in till Kronofogdemyndigheten inom en månad från utslagets

datum. En ansökan som kommer in för sent kommer att avvisas, vilket innebär att den inte behandlas alls”

innebär detta att de inväntar en månad och att processen för löneutmätningen påbörjar då?

Ansökan om återvinning ska ha kommit in till Kronofogdemyndigheten inom en månad från utslagets

datum. En ansökan som kommer in för sent kommer att avvisas, vilket innebär att den inte behandlas alls”

innebär detta att de inväntar en månad och att processen för löneutmätningen påbörjar då?
Någon som har svar på detta

Det låter som något hoppats över där, någon bör ju ha ansökt om verkställighet däremellan och då får man "skuld att betala" och 2 veckor på sig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp