Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fått mitt första utslag, frågor på det

Hur lång tid efter de där 10 kalenderdagarna tog det innan ni fick utslag?

Nu har jag fått brev från KFM om skuld att betala. Det går undan. Om jag fattar rätt har jag till den 16/9 på mig att betala. Följdfråga: kommer brevet om inkomst mm efter det?

Senast ändrad:
Nu har jag fått brev från KFM om skuld att betala. Det går undan. Om jag fattar rätt har jag till den 16/9 på mig att betala. Följdfråga: kommer brevet om inkomst mm efter det?
Det stämmer

När är det kfm kan/får börja kolla upp ens konto och allt annat, är det när datumet för att betala har varit eller direkt när skuld att betala brevet kommer?

När är det kfm kan/får börja kolla upp ens konto och allt annat, är det när datumet för att betala har varit eller direkt när skuld att betala brevet kommer?
Båda kan stämma. Normalt efter datumet passerat dock

Nu har jag lämnat in inkomstuppgiftrrna. Hade till den 28:e på mig att skicka in. Skickade in idag eftersom jag precis fått tag på lägenhet och behövde uppgift om hyran först. Fick även svar idag och de har struntat i de uppgifterna jag lämnat. De verkar ha kollat upp mina tidigare löner där jag bl fått löneförhöjning retroaktivt, jobbat övertid som en tok och haft jämkning (avslutade jämkning när jag lät allt gå till KFM)
På min uträkning ska jag enligt KFM betala 35000kr. Jag har idag en månadslön inkl ob på ca 36000 före skatt.
Ringde KFM direkt och de ska begära in uppgifter från min arbetsgivare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp