Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fått mail från pluros.se

ok... jag gillar att ta reda på fakta istället för att gissa. Kalla mig trög och desperat. Blir bra det, men jag kommer åtminstone att veta hur det ligger till istället för att spekulera. Tanken var att dela med mig av det här för att folk inte ska bli blåsta om så är (tycker att det är en av de viktigaste funktionerna med ett sånt här forum), och för att slippa spekulera. Jag är fullt medveten om att mina 50:- kan ha gått upp i rök, men är också väldigt medveten om att jag tagit den risken.

Inget besked än? Väntar med spänning. Bra att nån tar reda på om det fungerar.

Jaha. Detta var visst vad vi trodde. Bluff och båg

ja, det verkar inte bättre just nu. Jag har inte fått svar ännu. Och jag väntade mig inte det heller, ville bara kolla hur det låg till.

Däremot förstår jag mig inte på vitsen med att besvära sig med att skicka ut en ansökningskod, skicka ett svarsmail (visserligen med rubriken test - men sånt kan ju vara barnsjukdomar på en ny site), och dessutom svara personligen. Är man ute efter en massa 50:- per sms, så behöver man ju inte engagera sig i det heller tänker jag. Bara att låta folk skicka efter ansökningskoder... Visst det tar typ 24 timmar till innan personen inser att det är scam, men det spelar ju ingen roll.

men hur kan man inte se det på en hemsida?jag menar när jag tittade in på denna efter tipset här så reagerar jag.dålig information om org nummer mailen måste man kopiera in själv,lånevillkoren jättedåligt och innehåller för lite,alltså hela sidan ser ju bara skum ut.och det inte google hittar finns inte.finns ingenstans på hela google.utan då kommer 2 lånforum upp detta och ett annat.där man frågar funkar detta?

och ofta så skrivs det:har någon testat detta fungerar det.och en länk.oftas betyder det säkert att de själva har lagt in länken.för hur kunde första person som la in inlägget hitta ens sidan när ingen annan gjort det.

Jovisst fattar man att det troligtvis är en bluffsida. Men om man inga pengar har och är desperat så prövar man ändå

Det är bluff! Jag ansökte om 5000 fick ett sms att jag sökt för högt belopp som förstafångskund. Gjorde en ny ansökan på ett belopp de föreslog sen har jag inte hört något! Har Mailat dem men inte fått något svar!! VARNING!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp